Kérdés & Válasz
100%-ban magyar tulajdonú és Magyarországon működő vállalat üzemelteti a Baseus.hu Webáruházat!
Ahogy a Baseus a termékekre koncentrál, mi úgy az ügyfeleinkre! Így teljes az összhang az általunk forgalmazott és méltán híres Prémium kiegészítők és vásárlóink elégedettsége között.
Bármikor ellenőrizheted merre jár feladott csomagod kézbesítése. Amennyiben GLS vagy Foxpost szállítási módot választottál az alábbi linkekre kattintva megnézheted csomagod státuszát:
Figyelem: minden esetben a szállító partnerünk weboldalán történik a csomagok nyomonkövetése!
GLS Csomagkövetés: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
Foxpost Csomagkövetés: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
Kérjük, hogy a rendelést részletező e-mailben vagy SMS kapott követőkódot (küldeményazonosító) használd a lekérdezéshez.
Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor tudják vinni a csomagot! A csomagokat bárki átveheti a futártól, nem kell igazolnia magát!
Mikor megérkezik a futár, kérjük nézz bele a csomagba, hogy a megfelelő terméket kaptad, illetve hogy fizikálisan egyben van-e! Ha a fizikai behatásra utaló sérülést fedezel fel és futár távozása után jelzed csak, hogy így érkezett a csomag, akkor a panaszodat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ha bármilyen rendellenességet látsz a készüléken, azt még a futárnak jelezd és vetess fel jegyzőkönyvet!
Semmi gond!
Ügyfélszolgálatunk felvilágosítást nyújt a cégünkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos bármilyen kérdés esetén. Bármilyen problémája adódik, cégünk megtesz mindent ennek megoldása érdekében.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@baseus.hu
Kizárólag rendelés és szervíz információk céljából!
Telefonon: +36 (30) 854 4400
Emailben: info@baseus.hu