Kérdés & Válasz

Kik vagyunk?
100%-ban magyar tulajdonú és Magyarországon működő vállalat üzemelteti a Baseus.hu Webáruházat!
Ahogy a Baseus a termékekre koncentrál, mi úgy az ügyfeleinkre! Így teljes az összhang az általunk forgalmazott és méltán híres Prémium kiegészítők és vásárlóink elégedettsége között.


Rendelés
A Baseus.hu Webáruházban egyszerű a rendelés: miután a kosárba tetted a kívánt termékeket, a »Pénztárhoz« gombbal befejezheted a rendelést. Ehhez a következő lépésben ügyfélfiókot kell létrehozni vagy akár vendégként is rendelhetsz. Ha már visszatérő vásárló vagy és van fiókod, akkor adataiddal (email-cím és jelszó) egyszerűen bejelentkezhetsz. Ezután pár lépés (szállítási cím - fizetési mód - rendelés összesítés) majd leadhatod a rendelést.
A Baseus.hu Webáruházban jelenleg nincs lehetőség arra, hogy telefonon fogadjuk rendelésed. Minden esetben regisztrálni kell és online leadni a rendelést! Ügyfélszolgálatunk segít ha kérdésed van az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldéssel kapcsolatban. (+36 (30) 854 4400)
Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelést helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Amennyiben regisztrált vásárlónk vagy jelentkezz be a www.baseus.hu oldalon az email-cím és a jelszó megadásával, és saját fiókodban a rendelésed között láthatod a leadott rendeléseket! Ha kérdésed van a rendeléssel kapcsolatban, vagy a rendelést nem helyesen adtad le, ügyfélszolgálatunkat hétköznap telefonon elérheted a +36 (30) 854 4400 telefonszámon (hétfő - péntek 10.00-16.00 között) vagy az info@baseus.hu e-mail címen.
A Baseus.hu Webáruházban amennyiben még nem küldtük ki a rendelésed, addig lehetőség van a rendelés lemondására. Minden esetben a regisztrált E-mail címről kérhető a rendelés törlése, válasz E-mailben kérjük arra az E-mailre válaszolj amelyet a rendelést követően kaptál. info@baseus.hu e-mail címre. (Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.) Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.
A Baseus.hu Webáruházban külföldre nem szállítunk, így csak Magyarország területéről tudunk rendeléseket fogadni és azokat teljesíteni. Továbbá csak és kizárólag Magyarországon hivatalosan működő cégeket tudunk kiszolgálni!
Rendelésed kézbesítését szerződött futárszolgálati partnerünk végzi.
A GLS weboldalán tudod nyomon követni a feladott csomag útját az alábbi linkre kattintva: Csomag nyomon követés
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes Kérjük, hogy a rendelést részletező e-mailben vagy SMS kapott követőkódot (küldeményazonosító) használd a lekérdezéshez.
Fizetés
Előre utalással: Kérjük, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, figyelj rá, hogy az utalásra 5 munkanap áll rendelékezésedre, az ott szereplő cégadatok alapján utald a pontos végösszeget.
Utánvéttel:
A futárnak készpénzzel és bankkártyával is fizetheted.
A hivatalos számlát elektronikus úton küldjük ki a rendelésnél megadott E-mail címre. Kérjük amennyiben nem kaptál számlát E-mailben, nézd meg a SPAM mappát is a leveleződben, ha ott sincs akkor a számlát külön kérésre e-mailben ismét kiküldjük.
Természetesen vásárolhat cégre is webáruházunkból, ebben az esetben kérjük, hogy a cégnév mezőt töltsd ki a rendelésnél. Felhívjuk vásárlóin figyelmét, hogy csak Magyarországon bejegyzett és itt működő vállalkozásokat szolgálunk ki.
Szállítás
GLS Házhozszállítás futárszolgálattal: 1.690 Ft
GLS Csomapontra: 1.090 Ft
Utánvét költsége: 0 Ft
Házhozszállítással rendelt termékeket Magyarország területén belül bárhová kiszállítja szerződött partnerünk! A rendelésed feladásakor mi értesítünk email-ben, hogy a csomagot összekészítettük és még lehetőség szerint aznap vagy következő nap átadjuk a futárnak. A kiszállítás alapesetben a következő munkanapon 8:00 és 17:00 között várható, kivételes esetekben (pl: karácsonyi időszakban) viszont előfordulhat, hogy csak a 2-3. munkanapon kézbesítenek.
Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor tudják vinni a csomagot! A csomagokat bárki átveheti a futártól, nem kell igazolnia magát!
Mikor megérkezik a futár, kérjük nézz bele a csomagba, hogy a megfelelő terméket kaptad, illetve hogy fizikálisan egyben van-e! Ha a fizikai behatásra utaló sérülést fedezel fel és futár távozása után jelzed csak, hogy így érkezett a csomag, akkor a panaszodat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ha bármilyen rendellenességet látsz a készüléken, azt még a futárnak jelezd és vetess fel jegyzőkönyvet!
Általános
A Baseus.hu webáruházban található termékek teljesen új, bontatlan gyári csomagolású termékek.
Nem találta meg a Gyakran ismételt kérdések között a keresett információt? Szeretné ellenőrizni vagy módosítani rendelését? Vagy csak tanácsra van szüksége egy termékkel kapcsolatban?
Semmi gond!
Ügyfélszolgálatunk felvilágosítást nyújt a cégünkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos bármilyen kérdés esetén. Bármilyen problémája adódik, cégünk megtesz mindent ennek megoldása érdekében.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@baseus.hu
Bármilyen termékkel kapcsolatos meghibásodást, reklamációt, ügyfélszolgálatunkon keresztül tud bejelenteni, az info@baseus.hu címre küldött e-mail formájában. Ezt követően válaszlevélben kollégánk minden a reklamációval, visszaküldéssel kapcsolatos információt megküld, válasz üzenetben.
Az Ügyfélszolgálat munkanapokon 10:00-16:00 között fogadja Vevők / Felhasználók kérdéseit:
Kizárólag rendelés és szervíz információk céljából!
Telefonon: +36 (30) 854 4400
Emailben: info@baseus.hu
A jog lehetőséget biztosít a megrendelt termék felbontására és kipróbálására, de arra nem, hogy ezen túlmenően használják. Ha eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére. Az elállási jog nem gyakorolható kibontás után, zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, képfelvétel, fülhallgató, headset valamint számítógépes szoftver esetében. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg. Ezáltal a felbontás és kipróbálás lehetősége, számukra érvényét veszti.
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén kérhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhatunk a vásárlás előtt.